Agroturystyka U Zawiszy

pokoje3 osobowe3120/pokój
pokoje4 osobowe2160/pokój
domki letniskowe8 osobowy1150/domek

Cena za nocleg 40 PLN. W przypadku pobytu jednodniowego cena noclegu wzrasta o 5 PLN. Dzieci w wieku do 12 lat nocleg 25 PLN. Dodatkowe informacje: ceny do negocjacji poza sezonem.

Pokoje

Pokoje z łazienkami.

Domki

Domek z widokiem na jezioro.

Obiekt

Do dyspozycji gości kuchnia z pełnym wyposażeniem. Na terenie obiektu: miejsca do parkowania na terenie ogrodzonej posesji, wypożyczalnia łodzi wiosłowych. Obiekt czynny cały rok.

Atrakcje w obiekcie

Dla aktywnych: teren rekreacyjny, możliwość wędkowania.

Atrakcje w pobliżu

Do dyspozycji gości plaża z kąpieliskiem.

Położenie

Obiekt położony jest nad jeziorem Jagodne. Do lasu 2,5 km. W pobliżu sklep spożywczy.

Zapraszamy

ZAPRASZAMY PRZEZ CAŁY ROK!!!

Atrybuty / atuty

internet (w cenie)
ładowanie pojazdów elektrycznych
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach

wymeldowanie
możliwe do godziny 10:00

Zadowoleni klienci o nas

Byliśmy tu tylko kilka dni, a już zakochaliśmy się w tym miejscu. Tu naprawdę można "naładować akumulatory". Cudowne miejsce, przemili gospodarze. Czuliśmy się tu jak w rodzinie. Po śniadaniu zjedzonym na tarasie ruszaliśmy na wycieczki rowerowe po okolicy. A jest gdzie jeździć. Byliśmy w Mikołajkach, w rezerwacie Łuknajno, potem Giżycko, a trzeciego dnia na zamku w Rynie. W Mikołajkach skorzystaliśmy z zaproszenia miłego kapitana i popłynęliśmy statkiem (wraz z rowerami) na 1,5 godzinny rejs na jezioro Śniardwy. Niezapomniane wrażenia! W Górkło chodziliśmy na spacery, a wieczory spędzaliśmy przy grillu wraz z sympatyczną rodziną z Mysłowic i z Warszawy (których serdecznie pozdrawiamy). Pobyt tu będziemy wspominać bardzo ciepło. Dziękujemy naszym gospodarzom - Agnieszce i Sławkowi za stworzenie rodzinnej i ciepłej atmosfery. Na pewno tu jeszcze wrócimy nie raz. Do zobaczenia!
wszystko zgodnie z ustaleniami. Przemili gospodarze, cudowna okolica, piękna pogoda, lasy pełne grzybów,woda w jeziorach czysta i ciepła. Serdecznie polecam to miejsce wszystkim którzy w ciszy i spokoju oddychając świeżym powietrzem chcą po prostu odpocząć. Raz jeszcze serdecznie pozdrawiamy gospodarzy i dziękujemy Iwona i Bogdan z Malborka